Reklamın devamını görene kadar bu sarı renk ile Vakıfbank'ı asla bağdaştırmamıştım. Aklıma Yellow Pages'in sarı rengi geldi, belki de algıda seçicilik yaptığım için :)

Vakıfbank'ın imajı benim için de herzaman eski, kasvetli, hareketsiz, teknolojiden uzak ve dedelerimizin tercih ettiği bir banka olarak kalmıştır. Yaptıkları değişimi ve yenilikçi yüzlerini kullanmak için "müşterilerimiz değişmemizi istedi" cümlesine sahip çıkmışlar, reklamda dans eden insanlar oldukça modern kıyafetler içinde, şubelerin hem içi hem de dışları çok modern bir yüze bürünüyor. Sadece yüzleri değil; masaları, tabelaları, bilgisayar ekranları ve hatta logoları bile değişiyor..
Kısacası Vakıfbank "biz artık değiştik. Artık eski ve yavaş sistemler kullanmıyoruz. Hem ofis donanımlarımızı hem de sistemlerimiz çağa ayak uyduracak" demeye getirmiş. Sarı renk ne çok fazla, ne çok az ama finalde Vakıfbank logosunun sarı rengi ile çok güzel bir bağlantı kurulmuş.
Reklamlarda gösterdikleri iddialı değişimi umarım tüm şubelerinde tamamlamışlardır. Eğer reklamda böyle yenilikçi ve modern bir banka ortamı gösteriliyorken şubeye gittiğinizde eski hali ile karşılaşmamız marka imajı için pek inandırıcı olmayacaktır!
Ben Vakıfbank müşterisi değilim, ama bu "değişim rüzgarları" aynı şekilde devam ederse ve gerçek hayatta da uygulanabilirse başarılı bir adım, doğru bir karar olacağından eminim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder